info[kukac]dakov[pont]hu     + 36 21 222 8080
Vízmérő állás bejelentés

Panaszbejelentés

Dátum: 2020. aug. 18.
Ha panaszbejelentést szeretnék tenni?
 
Személyes megkeresés
 
felhasználók által az ügyfélszolgálatokon tett személyes panasz bejelentés minden esetben - biztosítva a visszakereshetőséget - írásban kerül rögzítésre. A személyesen tett panasz bejelentések, kérelmek regisztrálása ügyfélszolgálati bejelentővel történik, amely a bejelentő aláírását is tartalmazza. Az ügyfélszolgálati bejelentő másodpéldányát - bejelentése bizonyíthatósága érdekében - a felhasználó részére át kell adni. Az ügyfélszolgálatokon bejelentett azon panaszok esetében mely helyben a felhasználó számára elfogadott módon nem került elintézésre, a víziközmű-szolgáltató 15 napon belül írásban köteles megválaszolni.
 
felhasználó panaszainak rögzítése végett az ügyfélszolgálati és fiókirodákban „Vásárlók könyve” is van, és az jól látható helyen, az ügyfelek által mindig hozzáférhető módon van elhelyezve.
A vásárlók könyvét az ügyfélszolgálati dolgozók naponta ellenőrzik, az esetleges bejegyzésről az illetékes munkahelyi vezetőt tájékoztatják, aki megteszi a szükséges intézkedést a panasz kivizsgálására, és a felhasználó felé történő válaszadásra.
 
felhasználók részére a víziközmű-szolgáltató biztosítja üzemigazgatóságonként az előjegyzés alapján történő ügyintézést. Időpont e-mailben, telefonon keresztül vagy egyéb írásos formában igényelhető. Leadott igénylésre a víziközmű-szolgáltató üzemigazgatósága 5 napon túli időpontkérés esetén biztosítja a felhasználó által kért időpontot, 5 napon belüli időpontkérés esetén kijelöli az ügyfélfogadásra még szabad időpontjait.
 
Írásos megkeresés
 
Írásos megkeresés esetén a bejelentések, reklamációk, panaszok regisztrálása az üzemigazgatóságok iktatási rendszerében történik. Az iktatási rendszer a megjelölt ügyintézőkkel és határidőkkel biztosítja, hogy a beérkezett panaszok, reklamációk, bejelentések kellő szakértelemmel és a jogszabály által szabott határidők betartásával legyenek kezelve.
 
Az ügyfélszolgálati irodákban tett bejelentések, reklamációk, panaszok elintézésének nyomon követése, a reklamációk, panaszok ismétlődésének elkerülése, valamint a felhasználói elégedettség elnyerése érdekében kötelező.